äpplen

Min mamma sa en gång när jag köpte det lilla huset mitt i Morup att - Men bättre kan man inte bo, det är bara att sträcka sig ut och ta ett äpple! Ja det var så, bättre kunde vi inte bo.....men det huset lämnade jag till exet....varför i hela fridens namn Ann-Beathe gjorde du det......jo det huset blev något som jag inte längre kände igen, efter ombyggnationer och renoverande så fanns inte känslan kvar i huset.......det lilla huset mitt inne i Morup.....min oas var inte längre min oas! Då kan man ju tänka att  -Ja men kunde du inte hejdat utvecklingen....nej, det kunde jag inte då, för jag led av "ledsenhetssjukan" och hade inte ork annat än till att bara vara och sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0